reklama

Len tak ďalej!

Áno. Konečne som prišla na ten systém. Už len sa ho držať a nezablúdiť. A všetko pôjde ako po masle...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Trvalo mi to dosť dlho. Možno som spomalená. Priznávam. Ale aj takí ľudia sú potrební.
Vždy som všetko chcela mať perfektne urobené. Vo všetkom vynikať a vo všetkom sa vyznať. Áno, volajte ma Monika Dokonalá. Ale skoro som prišla na to, že takto to nefunguje. To sa nedá. Aj ja som len človek a mám obmedzenú kapacitu. Týmto výrazom nechcem seba ani nikoho iného uraziť.
Ale ono na všetko je riešenie. Stačí nájsť systém. Hovorili mi mnohí. A ja som ho nevedela nájsť. No už ho mám! Už viem ako nato. Treba vedieť čo chcem, vedieť si zorganizovať veci a ono to pôjde. Konečne sa veci začali vyvíjať podľa môjho plánu. To mi dodáva novú energiu, ktorá je dnes taká potrebná. Dúfam, že mi to vydrží čo najdlhšie. Lebo ja sa už toho nepustím....

Monika Kačurová

Monika Kačurová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som len normálna baba, ktorá sa učí písať a hľadá si na to svoje miestečko. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu